Dažniausiai pasitaikančios burnos ertmės infekcijos

Jei jums iš tiesų rūpi jūsų dantų būklė ir norite išlaikyti patraukliai atrodančią šypseną,  turite dėti visas įmanomas pastangas tam, kad išvengtumėte burnos ertmės infekcijų. Jos, jei bus nekontroliuojamos, gali sukelti daug įvairių padarinių (dantys gali prarasti puikią išvaizdą, gali atsirasti jų skausmas, jautrumas; taip pat galite susidurti ir su daugybe įvairių dantenų problemų – jautrumu, skausmu, kraujavimu, spalvos ar formos pakitimais ir net jų atsitraukimu nuo dantų. Taip pat šios infekcijos gali tapti dantų praradimo priežastimi. Kaip matyti, burnos ertmės infekcijos gali sukelti labai daug įvairių problemų. Tad vos tik joms prasidėjus, būtina laiku kreiptis į gydytoją – tam, kad būtų pradėtas gydymas. Tačiau ne paslaptis ir tai, kad nemažai daliai žmonių tiesiog trūksta informacijos, kaip atpažinti šias infekcijas. Todėl kviečiame apie jas sužinoti daugiau – kokie požymiai gali rodyti, kad jus kamuoja viena populiariausių burnos ertmės infekcijų?

Burnos ertmės infekcijos

Ėduonis

Liga, atsirandanti dėl išsiskiriančių rūgščių bei ardanti danties paviršių. Atpažįstamas iš tokių simptomų, kaip: prastas burnos kvapas, nemalonus skonis joje, padidėjęs dantų jautrumas ar jų skausmas.

Gingivitas

Ši burnos ertmės infekcija atsiranda po to, kai įvairios bakterijos, patekusios po dantenomis, sukelia uždegimą. Gingivitas atpažįstamas iš dantenų kraujavimo, jautrumo ar spalvos pakeitimo, o negydomas gali sukelti periodontitą.

Periodontitas

Jei gingivitas laiku negydomas, infekcija plečiasi apimdama vis didesnį plotą – ne tik dantenų liniją, bet ir dantis prilaikančius audinius. Negydoma infekcija gali tapti dantų netekimo priežastimi.

Kaip matyti, kai kurie šių infekcijų požymiai  yra vienodi,  tad žmogui gali  būti sudėtinga suprasti, su kokia problema jis susidūrė. Tačiau spėlioti tikrai neverta – tiesiog kreipkitės į savo dantų gydytoją situacijos įvertinimui bei diagnozės nustatymui.

Pasaulio sveikatos organizacija tvirtina, kad vis daugiau ir daugiau žmonių visame pasaulyje susiduria su šiomis burnos ertmės infekcijomis. Tai siejama ir su tokiomis priežastimis, kaip vis didėjantis suvartojamo cukraus kiekis ar didėjantis žmonių užimtumas, neleidžiantis skirti pakankamai laiko dantų priežiūrai. Tačiau nepamirškime įvertinti, kokią didelę žalą gali padaryti šios burnos infekcijos. Tad koreguokime savo mitybos įpročius bei atsakingai planuokime savo laiką – taip, kad visada surastume jo ir deramai dantų priežiūrai.

Ar gali būti vienas vaistas nuo kelių ligų? Tikrai taip – jei ieškosime atsakymo į klausimą, kaip išvengti šių burnos ertmės infekcijų, tai, reikia pastebėti, kad visais atvejais svarbu užtikrinti tinkamą burnos priežiūrą (valyti dantis dukart per dieną tinkamai parinktu šepetėliu bei pasta; naudoti tarpdančių siūlą bei burnos skalavimo skystį; reguliariai atlikti profesionalią burnos higieną. Ši procedūra suvaidina ypač svarbų vaidmenį siekiant palaikyti burnos švarą – ne paslaptis, kad įprastas dantų valymas net ir dukart per dieną, negali pašalinti visų apnašų.

Na, o jei jus dėl išvardintų infekcijų ištiko blogiausias scenarijus – dantys nebepataisomi arba jų netekote; pasinaudokite greitu ir pažangiu dantų implantacijos sprendimu.

burnos ertmes infekcijos

burnos ertmės infekcijos

Nepamirškime, kad Pasaulio sveikatos organizacija nurodo, kad širdies bei kraujagyslių ligos yra viena dažniausių mirties priežasčių, tuo tarpu, kaip vieną šią ligą galinčių sukelti faktorių įvardija bakterines burnos ertmės infekcijas. Tad prisiminkime, kad rūpindamiesi savo dantimis bei burnos ertme, rūpinamės bendra savo sveikatos būkle.

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *